21e dag - Reisverslag uit Neurenberg, Duitsland van A-Team Albanië - WaarBenJij.nu 21e dag - Reisverslag uit Neurenberg, Duitsland van A-Team Albanië - WaarBenJij.nu

21e dag

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg A-Team

03 April 2012 | Duitsland, Neurenberg

Vanmorgen vertrokken uit Slavonski Brod, waar we lekker geslapen hebben.
Het regent een korte tijd, daarna breekt de zon weer door.
Het is erg rustig op de weg
We stoppen om 1/2 elf om een kop koffie te drinken.
De grenscontroles Kroatie/Slovenie en Slovenie/Oostenrijk verlopen voorspoedig.
Slovenie heeft ook prachtige wegen en een mooie natuur.
Hetzelfde geldt voor Oostenrijk met zijn mooie dalen en tunnels.
We overnachten in een hotel dicht bij Nurnberg, zodat we morgen rustig aan kunnen rijden, om tegen het eind van de middag thuis te zijn.

Slaap lekker en tot morgen voor ons laatste verslag.

Gr. Wim

• 03 April 2012 - 21:14

Yvonne:

Fijn dat de reis zo voorspoedig verloopt! Het grootste gedeelte zit erop. Voor morgen ook nog veilige kilometers gewenst en een fijne thuiskomst.
    Liefs Yonne

• 04 April 2012 - 14:13

Sylvia:

Hallo Wim,

Wat leuk om al jullie belevenissen weer te lezen. Jullie hebben weer veel goed werk geleverd! E tussendoor ook nog wel genoten lees ik van lekker eten en van het mooie weer.