20e dag - Reisverslag uit Slavonski Brod, Kroatië van A-Team Albanië - WaarBenJij.nu 20e dag - Reisverslag uit Slavonski Brod, Kroatië van A-Team Albanië - WaarBenJij.nu

20e dag

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg A-Team

02 April 2012 | Kroatië, Slavonski Brod

Vanmorgen zijn we om 7.00 uur uit Korce vertrokken richting de grens van Albanie naar Macedonie.
We hadden maar weinig oponthoud, zodat we snel door konden rijden.
In Macedonie zijn de bergen rond 1200 meter hoog waar veel sneeuw op lag.
Op een gegeven moment lagen er sneeuwresten op de weg en waren de zijkanten van de weg omhoog helemaal wit van de sneeuw.
Bij de grens van Macedonie naar Servie ging het ook snel.
Na 3 uur lekker een bak koffie gedronken en toen weer verder.
s,Middags hebben wat soep en brood gegeten.
Rond 6 uur reden we Slavonski Brod een pension gevonden hetgeen niet duur en toch erg netjes was.
Samen wat gegeten en gedronken en daarna lekker naar bed.
Morgen willen we tussen Passau en Regensburg rijden.

Slaaplekker en tot morgen.

Gr. Wim

• 03 April 2012 - 11:50

Pia En Bram:

Welkom thuis allemaal.
    Wat een knap werk hebben jullie geleverd. En nu tijd om uit te rusten.
    Allemaal fijne paasdagen en geniet samen met wie jullie lief zijn.